Πολιτική επιτροφών
Επιστροφές
Ακυρώσεις
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφ’ όσον αυτό γίνει έγκαιρα και προτού γίνει η αποστολή της επικοινωνώντας με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με email αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Ανεξαρτήτως του δικαιώματός σας για Ακύρωση Παραγγελίας σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το Κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα. Βασική προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε οποιασδήποτε μορφής αποζημίωση. Αν αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα μη αποδοχής και επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής των χρημάτων που καταβάλατε. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα.
Επιστροφή προϊόντων
Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραγγελία τους.
Μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα email στο info@ediakosmisi.gr . Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες ή βίντεο που θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα, ώστε να μπορεί να το ελένξει το αρμοδιο τεχνικό μας τμήμα.
Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά. Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντάς τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε. Προσοχή, αν τα προϊόντα δεν είναι της αρεσκείας σας ή έχουν κάποιο ελάττωμα μην τα συναρμολογήσετε, διότι επιστροφή συναρμολογημένων προϊόντων δε γίνεται αποδεκτή. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί μαζί με την απόδειξη πώλησης ή το τιμολόγιο στην αρχική του συσκευασία. Σας ενημερώνουμε πως δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται, φθείρονται ή καταστρέφονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.
Σημείωση:
- Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη, επειδή δεν σας άρεσε το προϊόν τα μεταφορικά της αποστολής και της επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.
- Δε γίνεται αποδεκτή η επιστροφή προϊόντων που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης (π.χ. μοκέτες, διάδρομοι, δάπεδα, ταπετσαρίες) καθώς και για προϊόντα που έχουν παραγγελθεί από προμηθευτές μας ειδικά για εσάς. Ακόμη επιστροφές δε γίνονται αποδεκτές σε προϊόντα που είναι αμοντάριστα και τα συναρμολογείτε εσείς, καθώς κατά τη διαδικασία συναρμολόγησης-αποσυναρμολόγησης προκαλούνται φθορές. Επίσης, για λόγους υγιεινής δε γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, σεντόνια, επιστρώματα, στρώματα...
Σημείωση: Σε παραγγελίες που αφορούν έπιπλα, σας παρακαλούμε να ελέγχετε προσεκτικά τη συσκευασία κι εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή φθορές να αρνηθείτε την παραλαβή και να μας ενημερώσετε εγκαίρως.
Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Η εγγύηση των προϊόντων ισχύει για φυσιολογική χρήση των επίπλων και για το διάστημα 2 ετών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο τιμολόγιο ή στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
Η Ediakosmisi δεσμεύεται να επισκευάσει, επιδιορθώσει το προϊόν κατά την κρίση της, εφόσον κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση.
Σε καμία περίπτωση, το χρηματικό ποσό της αγοράς σας δεν επιστρέφεται.
Η εγγύηση καλύπτει τους σκελετούς των επίπλων (ορθοστάτες, πλάτες, ράφια, πόρτες, μετώπες, επιφάνειες γραφείων, κρεβάτια, κουκέτες, καναπέδες, τραβέρσες, μηχ. Συρταριών, μεντεσέδες, εξαρτήματα συνδεσμολογίας - συναρμολόγησης)
Εάν πρόκειται για στρώμα, ισχύουν οι όροι εγγύησης της συνεργαζόμενης παραγωγού εταιρίας.
Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΜΗ-ΣΥΜΒΑΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΠΩΣ:
- Σπάσιμο ή άλλη φθορά του προϊόντος ή μέρος αυτού από ΜΗ-Φυσιολογικές ενέργειες (π.χ. βίαιη ρίψη, χτύπημα, γδάρσιμο με εργαλεία ή άλλα αντικείμενα)
- Φθορά από κάψιμο ή τσιγάρο
- Ζημιά στο προϊόν από ατύχημα
- Υποχώρηση επιφανείας ή συνδεσμολογίας από ανάρμοστη ή αδικαιολόγητη για τη χρήση του προϊόντος ενέργεις (π.χ. χοροπηδητά)
- Χρήση Χημικών καθαριστικών
- Υποχώρηση επιφανείας – σπάσιμο από βάρος μεγαλύτερου του επιτρεπτού.
- Φθορά ή καταστροφή κατά την αποσυναρμολόγηση και επανασυναρμολόγηση.